П`ятниця, 01.11.2024, 04:00
Сайт психолога Лазурко Мар'яни Михайлівни
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Моя програма
Погода
Погода у Глибокій
Афоризми
Наше опитування
Що Вам приносить радість у житті?
Всього відповідей: 279
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Дошка оголошень (6)

Рекомендації для педагогів [3]
Рекомендації для батьків [2]
Релаксація [0]
Виховні бесіди [1]

Навчально-методичний посібник, розроблений фахівцями УНМЦППСР  "СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ"
Видання містить аналіз становища сімей з дітьми в Україні в умовах військового конфлікту; опис міжнародного та вітчизняного досвіду соціально-педагогічної та психологічної роботи в такій ситуації; теоретичні та методичні матеріали з надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок масових зіткнень і бойових дій, вимушеним переселенцям, особливо дітям; аналіз змісту, концепцій і стратегій соціально-педагогічної роботи в період конфлікту, а також методичні рекомендації та розробки для педагогічних працівників, психологів, інших фахівців, які працюють із сім’ями, що постраждали внаслідок конфлікту.
Для класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних і соціальних працівників, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості.Детальніше

 Методичні рекомендації щодо основних напрямків діяльності працівників психологічної служби у 2015/2016 навчальному році (завантажити)

Методичний посібник «Профілактика та корекція посттравматичних стресових розладів: психологічні аспекти» (завантажити)

Методичні рекомендації Правила безпеки та можливості отримання допомоги в період конфлікту в Україні (завантажити)

«Психологічний супровід навчально-виховного процесу (матеріали обласного семінару начальників органів управління  освітою райдержадміністрацій /міських рад, завідувачів районних/міських методичних кабінетів, голів районних/міських профспілкових організацій працівників освіти)» У посібнику представлені методичні матеріали з питань психологічного супроводу навчально-виховного процесу, підвищення психологічної компетентності керівників навчальних закладів, педагогічних працівників, батьків. (завантажити)
Програма розвитку психологічної компетентності педагогів та батьків Чернівецької області у 2014-2015 р. (завантажити)

Система психологічної підготовки до ЗНО (методичні рекомендації педагогічним працівникам, батькам та учням щодо психологічної підготовки до ЗНО)(завантажити)

Методичні рекомендації УНМЦППСР для працівників психологічної служби, класних керівників:  "Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період" (завантажити)

Методичні рекомендації Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи на 2014/2015 н.р. завантажити

Методичні рекомендації щодо організації діяльності соціальних педагогів навчальних закладів усіх типів у 2014/2015 н.р. (завантажити)

 

Рекомендації для педагогів | Переглядів: 690 | Дата: 04.02.2016

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОТИДІЇ ПОШИРЕННЮ НАРКОМАНІЇ (На виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки) (завантажити).

Рекомендації для батьків | Переглядів: 349 | Дата: 04.02.2016

  • ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ПОСТРАЖДАЛИМИ ВІД СІМЕЙНОГО НАСИЛЬСТВА (завантажити)
Рекомендації для батьків | Переглядів: 340 | Дата: 04.02.2016

Попереджуємо насильство та жорстоке поводження з дітьми в класному колективі. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ(завантажити)

Виховні бесіди | Переглядів: 299 | Дата: 04.02.2016

  • Методичні рекомендації щодо формування здорового способу життя (завантажити)
  • Форми роботи з педагогічним колективом щодо формування в учнів навичок здорового способу життя. (завантажити)
  • Рекомендації класним керівникам на орієнтовні форми роботи з учнями щодо формування навичок здорового способу життя. (завантажити)
  • Рекомендації класоводам, вчителям та фізоргам класів щодо забезпечення рухової активності дітей під час перерв. (завантажити)
  • Тренерська діяльність за методом «рівний-рівному». (завантажити)
  • Рекомендації щодо співпраці з батьківською громадськістю. (завантажити)
  • Рекомендації лідерам учнівського самоврядування щодо формування в учнів навичок здорового способу життя. (завантажити)
  • Рекомендації щодо оформлення плакатів щодо здорового способу життя. (завантажити)
  • Рекомендації щодо підготовки виступу агітбригад за здоровий спосіб життя (в рамках Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я»). (завантажити)
  • Список використаних першоджерел(завантажити)
  • Методичні рекомендації щодо проведення батьківських зборів «Координація зусиль сім’ї і школи щодо подолання труднощів у період адаптації до навчання у 5-му класі» (завантажити)
  • Забезпечення національного виховання, розвитку і соціалізації дітей та молоді (завантажити)
Рекомендації для педагогів | Переглядів: 340 | Дата: 04.02.2016



  • Учитель має за будь- яких обставин поважати власну гідність кожного учня й формувати в

нього це почуття.



  • Тільки глибока повага й довіра, щира любов до дітей, дбайливе ставлення до їхніх почуттів

 можуть породити порозуміння.



  • Справедливість в оцінці навчальних досягнень і вчинків учнів - одна з найважливіших

 регуляторів моральних стосунків.



  •  Щиросердна чуйність, теплота, турбота про дитячу радість - моральні риси вчителя, які

 визначають і норми його взаємин.



  • Допомога дітям у важкі моменти - одна з моральних норм, що регулюють відносини між

 учителем і учнями.



  • Педагогічна етика не визнає безконфліктного виховання, але розв'язувати моральні конфлікти

 необхідно не методами адміністративного тиску, а шляхом компромісу.



  • Учитель має довіряти думці учнівського колективу, постійно радитися з учнями, вивчати їхню

 думку та зважати на неї.



  • Бережіть самолюбство школярів, при спілкуванні враховуйте рівень їхньої самооцінки, не

 допускайте злої іронії й переваги.



  • Учителеві варто уважно оцінювати моральні риси дітей, старанно вивчати мотиви їх учинків.



  •  Розумно використовуючи різні форми учнівського самоврядування, учитель може поступово

 спрямовувати їх на вдосконалення системи моральних відносин, її саморегуляцію.



  •  Учитель не має зловживати довірою учня.



  • Учитель не має ділити своїх вихованців на улюбленців і зненавиджених. У кожному учневі

 треба шукати позитивні риси і на них будувати свої відносини з дітьми.

Рекомендації для педагогів | Переглядів: 351 | Дата: 19.02.2014


Годинник
Пошук
Мої презентації
Вхід на сайт
Календар подій
Святкування
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz